fredag 4. mai 2012



Seigmann på himmelen...;)



Mørkt bilde?!
  
Neida!  Jeg har fanget månen:)

Og, like før jeg knipset ropt den ned 
og lurte på om jeg ville se dens nye triks;
månelaban...

For en motivator!
Jeg fikk også lyst til å lære noe nytt:)

Jeg så en rund måne og fanget en laban.
Det er fort gjort å se ting annerledes enn det er.

Kanskje mest fordi vår sinnsstemning 
er nøkkelen til hvordan vi velger å se, høre og fornemme ting.
 Vi har alle fått tildelt forskjellig nøkkel :)
Bruk den!

Positive sinsstemninger 
er verdigfulle byggeklosser
til å skape kreativ glede...

Labanmånen viste meg en smidighet ;)


Så...




mens jeg gleder meg til å nyte synet av farger ute, 
har jeg flyttet starten på min sommer... 
inn på vaskerommet !! 



God maidag 
og du fortjener en "laban" ;)


groeh

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar