torsdag 31. mai 2012



Midt i mellom noen...








Vi skriver 1.juni 2012. 


Vi har åpnet den første
av de to midterste månedene i dette året.
Og, det er blitt sagt mye om det
å skulle være det mellomste barnet.
 
Så mye dritt har kommet ut i form av myter,
om dette midt-barnet,
at Martha Kaasa
 bestemte seg for å skrevet en ny bok,
for å avlive alle myter en gang for alle.

Hmmm... tittel;
"Dritten i midten" 
utgitt 1.april 2012.

Ble det bare en spøk ? :))

Neida, i følge forfatter 
er dette mellomste,
virkelig et barn med suksess på alle plan !








Så kjære venn, 

Til oss som er i ytterkant, eller ikke har noen i mellom,
eller kanskje er den ene alene.

ikke fortvil ...

Vi er vel alle litt uklare roser på sølvfat iblandt,
mens vi andre ganger 
står stramt i en smal steinsprekk,
med rett rygg og hevet hode !


Forrett og dessert smaker alltid godt,
samme hvor sulten eller mett jeg er...
slik er jeg lik mine søsken,
selv om jeg ikke ble født i midten som hovedrett:)))


Glad fredag!!
samme hvilket nummer du har...



Denne blogg kom til verden 1.april 2012!
 Noen ganger en dritt... andre ganger til glede.
Takk til deg som leser min spøk ;)




groeh og miramokk





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar