mandag 11. juni 2012



Sommerfugl eller alvedans...







Ja, for hvem var dette... ;)


Jeg hadde en underlig, stille og vakker
mandagsopplevelse
som gjør at jeg ikke helt vet 
hvilke ord jeg skal velge ...


Så tenker jeg at det jeg så var jo helt stille,
da trenger vel heller ikke jeg 
skape så mye lyd rundt det.


Det var denne ene som ville vise alle sine ballettkunster,
selv med en merket vinge...





til tider...



var den...


nesten gjennomsiktig...










Den danset rundt meg en lang stund.

Til slutt satte den seg på min lillefinger,
den satt helt stille, 
lenge...

Jeg tenkte:
Hva trenger et slikt lite vesen
når det har pause i sin ballet ?















Til slutt gikk den over alle fingrene 
før den tok sats og fløy fra tommelen.

Jeg fulgte etter. 
Det viste seg at den hadde stor familie ;)

De satt i klynger på skogbunnen
Stille, stille,

Jeg kunne holde alle mine spørsmål for meg selv ;)













Det var flere som ville hilse på,








og jeg fikk noen svar ...!



Med to i hånden og to på bakken

ønsker vi deg 
en ny god dag med åpne øyne 
for alt som er ment for deg!


groeh og miramokk






Skulle noen vite navnet på denne kameleonsommerfugl ...
del det gjerne med oss :)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar