tirsdag 12. juni 2012





Mens noen renner over...








har epletreet mer enn nok med å gi næring til sine knopper 
som er i ferd med å briste :)

Det ser ikke ut til å bry seg om det
som for andre skaper både hode og kroppsbry.








Når begeret renner over...

er det kanskje lurt
å la det få se ut som krystaller.

synes miramokk 








Når noe er i ferd med å renner over, 
har det som regel blitt litt for mye av noe.  

Noe faller ikke lenger i smak.


Hva gjør vi da?







Jeg blir litt epletre...
 nærer mine knopper,
tenker at jeg trenger krystallene 
som kommer fra himmelen, 
uten ettersending av faktura noen dager senere.

Og, jeg gleder meg til å åpne døra til:

Sommeråpent
Galleri Miramokk
lørdag 23 juni 



God onsdag
med snorkel og ullpledd

i tilfelle du skulle renne over ;))





groeh og miramokk
 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar