søndag 17. juni 2012


Ny luft under vingene






Noen ganger 
trenger jeg mere støy, 
flere mennesker, 
større bevegelser,
og tettere med opplevelser...

Kort og godt, 
annen luft under og  over vingene.


Det hjelper meg å forstå
hvorfor jeg velger å bli boende i denne skogen,
litt til...







På vei hjem, vaskes ruta...






skyene trekker seg tilbake...







og legger seg ned mot horisonten,
slik vi liker å se det i et flatt sommerlandskap:)

Kanskje fordi det gir styrke til å
flytte føtter mot, til tider, de litt mere bulkete horisonter...







Nypløyde brune tepper...







Grønne store flater 








Og, en flørtende sol i et gnistrende blått rom...








gjør at jeg vet hvorfor jeg gleder meg, 
til reisen gjennom denne skogen
for å bli der litt til :)









Nye ubrukte ark venter på meg,
her inne!



God ukestart :)

groeh og miramokk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar