onsdag 6. juni 2012



En gave til meg...







I dag har Galleri Miramokk og jeg hatt besøk
av en livsrik gruppe mennesker,
som på sin måte har kjent på det å være:)

Den ene av dem hadde med en gave til meg.

En liten bok: 
Gylne ord av Dalai Lama.


Damen visste ikke at Dalai Lama er en av mine favoritt- menn,
så gleden ble gjensidig stor:)



 Jeg har lest litt og vil dele en liten bit med deg...







Dette er min enkle religion:
Det trengs ingen templer,
det trengs ingen komplisert filosofi.
Vår egen hjerne og vårt eget hjerte
er våre templer,
filosofien er vennligheten.



Dalai Lama 



Årsak til at jeg vil spise
laaang middag med denne mannen:

Hans stålsikre tro på at fred og forsoning
ikke kommer ut av et våpen !!




Ønsker deg en gylden torsdag :)


groeh og miramokk

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar