lørdag 1. desember 2012


Luketider ;)







I disse luketider,
åpnet det seg en minneluke i meg, i dag.

Luka gjemte en treskuff som ikke gikk på skinner.
En treskuff som lagde mye lyd og var trang og uvillig når den skulle åpnes.
Først i desember fikk den alltid nytt innhold, som luktet himmelsk!
Selv når skuffen var lukket...  
Og, det var stor risk for å bli oppdaget hvis jeg prøvde å få bare en ørliten kikk på dette 
vidunderlige, skinnende, litt eksotiske, blanke i eske.

(Jeg var helt sikker på at den ene var prodsert i Afrika!)

Og min mamma hadde, som alle andre mødre, ører som hørte helt til Afrika;))



Desemberinnholdet som ble lagt til modning
i knirkeskuffen..?







...var to esker fersk sjokolade fra S-laget på Grøndalen: 

Kremtopper
&
Mokkabønner


To gyllene esker med tynn cellofan, vakkert brettet og usynlig limt.
Alle kunne jo se at mokkabønnene kom fra Afrika.
Gutten på lokket,med lendeklede og eksotisk hodeplagg,
var bevis nok for meg i hverte fall..!


 Kos deg i luka di :)


Galleri Miramokk
har åpen luke,
søn. 2.des. 12 -17
Kaffe/gløgg, pepperkake
og god tid... 
Pluss litt av hvert annet. 

VELKOMMEN 


miramokk og groeh




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar