mandag 3. desember 2012



Eplekinn...






på en blåmandag :)

For den som har vært ute i denne knivskarpe,
vakre blåhimmeldagen, streifet kanskje tanken,
ved et øyekast i speilet noen minutter etter at ytterdøra ble lukket
og innevarmen hadde lagt seg rundt ansiktet..;

At nærmere ansiktsfarge og røde kinn enn jeg har nå, kommer jeg ikke
en  Østerrisk glühwein-romslig-koselig bodselger-kone med røde eplekinn;))









Med min type nese, som blir rødest i mitt ansikt, var jeg mer lik en nebbfugl
som ennå ikke er registrert og kartlagt så langt nord på kloden,
men som ser ut til å ha slått seg til ro og blir værende,
samme hvilken temperatur det skulle være ...

Nebbfuglen syns at det er såååå vakkert !!


Knitrende,
Knirkende Knasetirsdag :))




miramokk og groeh 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar