søndag 30. desember 2012




Det gylne snitt...








..finnes i oss hele tiden !?




"Jeg gråt da mamma døde"
sier Ester (9) i en SOS TV-reklame. 

..mange som ser den kjenner på noe inni 
som berører det å skulle være delbar og ikke alene..

..det kan kjennes litt gyllent..

Ikke visste jeg at denne bloggen skulle være levende så lenge!
Derfor, ved denne gylne strek mellom to år, takker jeg alle gamle og nye lesere
for alt delbart som er skrevet... og lest ;))

Måtte du få:
et utviklende, spennende, 
passe kreativt og krevende nytt 
2013!!








Gode Store 
Sterke 
Taktskifte
Tanker til Deg!



Gode Gud
Store Univers
Takk for at du gir meg ennå en ny dag
Takk for at du hjelper meg å se det som er ment for meg
slik at jeg kan ta det inn og forstå,
for så å kunne gi tilbake i kjærlighet
alt det jeg er ment å skulle dele
gjennom mine bilder, ord og væren...


groeh 2012/13





Ta vare på deg;)

groeh og miramokk







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar