torsdag 29. november 2012



Glade innslag !?







NORDAL - friends & family - Denmark,
står det på lappen.


Produktet lå i nederste hylle, innerst i butikken.
Straks det fikk øye på meg begynte det å synge:

Ta meg, ta meg
ikke gå i fra meg,
ta meg
ta meg
jeg vet at du vil ha meg..:))

Jeg bøyde meg ned, tok på det, leste på lappen,
kjente litt på hvor glad jeg ble av å se på det,
før jeg... reiste meg og gikk videre.

Teppet begynte straks å synge, høyere!!
 

Ta meg, ta meg
ikke g...



NORDAL skriver om seg selv;

Med stilsikker og kritisk sans designer og udvælger vi
unikke og anderledes produkter, der forener en vestlig
designtradition med østens fornemmelse av farver.







Teppet?

det fikk bli med meg hjem;)
Det ligger nede i gangen og synger:
 

Hun tok meg
hun tok meg,
glad hun ikke forlot meg...


...det er laget i India og jeg elsker hvert innslag!!



Fargerik, glad fredag...
 &
Velkommen til Galleri Miramokk ;)
åpent: fre, lør, søn.
12-17



miramokk og groeh




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar