torsdag 21. mars 2013




Blomstrende
mestring!







 Det finnes opplevelser som hverken trenger, eller eier ord,
og når man allikevel velger å verbalisere det....








er man kanskje redd for
å lage en salig, fargesterk røre...

Men jeg våger å gjøre det likevel ;)









Med farger, pensel, papir og lerret
har åtte deltagere snakket med seg selv,
i en Motivasjonskveld hos Galleri Miramokk.

Gjennom maling, på hvite flater, lagde
de uttrykk, som ble til inntrykk, 
som skapt ro og tillit i en stille, fokusert, 
reflektert og til tider underlig konsentrert kvinnegruppe...
som våget å være delbar med seg selv og andre!
Takk til alle dere for motiverende og sterk opplevelse,
for meg!!

I skrivende stund føler jeg meg som lerretet 
der alt dere tømt ut står og blinker som et stort 
opplysningskilt... mot meg:


MERE! MERE! MERE! MERE!


Tusen takk!









Ønsker alle, kursdeltagere og andre lesere
en Gul start på helgen...
Liker du ikke gult kan du fargelegge den selv;))



Frydfull fredag!



klem
groeh




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar