torsdag 26. april 2012


Vasket og rent til helga :)





Jeg slapp å fylle bøtta
for regnet tok seg av det...

Jeg slapp også å observere og følge med,
jeg hadde tillit til at det beste ville skje:)
Og, du verden
så vakkert det ble:)
Det lukter ferskt, nytt "vårkrydder"...




Så jeg hviler litt til i sort/hvitt, med hode lent mot stein,
før jeg åpner bare litt, på den ene skuffen...

der finner jeg urlyden i meg...




Urlyden

Hvis våre øyne kunne se på verden
med mindre energi
og våre tanker fikk renne fritt
gjennom våre kropper

Hvis vi brukte setninger
med mindre knuter og mere klovneri
ville bildene blitt klare og lettere å se
der inne i våre hjertehoder...

slik er vi sterkere enn vi tror!
     

groeh 2008



Så, når regnet har tatt vasken
kan jo du få lene deg tilbake...

og kanskje åpne litt på den ene skuffen:))


Blå vårkrydder- fredag!!


groeh og miramokk





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar