lørdag 21. april 2012



Tålmodighet...



"Hull i himmelen"




Den dagen "hull i himmelen" kom til verden, 
hadde jeg jobbet lenge med tanker, bilder og ord 
om det å skulle tåle;
å ha tillit til sin tålmodighet...

Hvordan skulle jeg klare å komme videre,

hvis jeg ikke hadde tid, tillit og tålmodighet til å vente... 
for så å kunne gå videre sammen med meg selv?


Det dukker stadig opp ting som forteller oss at vi er i utakt.


Hva er vi i utakt med ?
Hva er det viktig for deg å gå i takt med?



For meg har dette vært.en hard nøtt å knekke,
og min allergi mot nøtter, gjør at jeg aldri spiser innholdet i dem,
men,
jeg elsker lyden av å knekke skallet ;))







Så... jeg har hørt et knas og sett et hull...
et hull i mitt skall
der det siver inn nok tillit til å kunne dele med deg;
at vi eier mye ubrukt tålmodighet... til oss selv ;) 




Goood Søndag!



groeh og miramokk








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar