søndag 29. april 2012


Med mai rett rundt svingen...



...tok denne flua seg god tid, 
med vask av den høyre vingen;)

Den satt litt før den sparket fra og ble borte, 
fra utsiden av kjøkkenvindu.

Jeg ble nysgjerrig på hvor den dro,
om den var alene eller to?

Om den visste noe
om det å skulle lære? 

Eller om den bare 
 var og var... til den sluttet å være?

Og mest sansynlig, uten å skulle få bestemme det selv!




Jeg ønsket meg at den fløy høyt opp i trærne...:)



Litt senere på dagen traff jeg denne
 og tenkte; lykke!



På samme tid som jeg visste at lykken kunne fange fluen, 
som jeg for litt siden hadde ønsket
opp i trærne!


Hva skal man med slike tanker?
... var det neste jeg tenkte!

...når den ene ødelegger den andre
og jeg er i en kontinueli tankestrøm?

Det kom et spørsmål til svar;


Finnes
det
like mange
virkeligheter
som det
finnes 
menneskesvar...?



God mandag!

Hils fra meg hvis du møter en lykkeflue:)



groeh og miramokk 














1 kommentar:

  1. Jammen fint du knåprar ihop! Men det er alltid morro å finne ut hva som skjer, hva de gjør og hvor de tar veien! Kram Mona<3<3<3

    SvarSlett