fredag 28. juni 2013






Min fredag i havn...













Et bedre bilde på min fredag kunne jeg ikke finne!
Følelse av godhet og glede skvulper mot meg fra dagens innhold,
mens jeg ligger fornøyd og fortøyd på sofaen. Fargene, luktene, lydene 
og alle de små og store detaljene, som var så forskjellig, men likevel
passet så godt sammen. Alt dette luket frem ordet godhet hos meg. En
fornøyelig  følelse av ro, undring og nysgjerrighet hos både barn og voksen.
Å kunne se det store i det små... sammen. 
På vei hjem fra et inspirerende og koselig besøk hos Knerten barnehage,
ble jeg helt sikker på at: Det store er ikke alltid godt, men det gode er alltid stort!
 Man må tro på det gode for å kunne gjøre det! 
 Med Knerten barnehages visjon:   

Grip de tusen gylne øyeblikk...

ønsker jeg god natt og helg!



 
Ta vare på deg;)


groeh







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar