søndag 5. januar 2014






Varetelling!








På den femte dagen i det nye året er jeg ferdig med
varetellingen i meg...  

Jeg har sveipet over det mest vesentlige
som berørte meg i året som nå er arkivert. Trukket fra og lagt til.  
Veiet litt frem og tilbake. Tenkt, undret og notert. 
Ballansen er på plass og årsoppgjøret av meg viser et snilt, positivt resultat. 
Jeg fører usynlig logg av mitt liv. 
Hvorfor?  
Fordi jeg liker det.  
Ser flere fordeler ved å kunne være enig med meg selv om at
årets opplevelser, eller kanskje årets innvisteringer har vært sterke, 
lærerike, viktige og gode for det som er i morgen...  
Jeg trenger å oppsummere meg av og til.  Godt å sortere og arkivere. 
 Det hjelper meg å se hvem jeg er, hvor jeg er og hva jeg vil videre.

Noen ganger blir verden fremstilt som om den er bare sint, uenig og lei seg.
Det er ikke sant! 
Alle får kjenne både sorg og glede og da er det
lettere å velge hva som kjennes best.


I dag kunne jeg velge glad!






God ukestart!



klem
groeh







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar