tirsdag 2. april 2013




 Støv på plata!







En god dag, med støy i undertonen...


Å høre lyden av støv på plata, som etter hvert forsterker seg i utakt 
med musikken, mens den  grå, lille lodåtten vokser seg større og større rundt stifta...
Lenge siden mine LP`r har snurret, men lyden er lagret i mitt hode.
Hvis den lille, grå lodåtten ikke fjernes, løfter den til slutt stifta opp
fra LP`n og sklir inn mot midten, i full fart.
Det blir slutt på musikken!!


Lodåtten på min tirsdagsplate het Korea...
måtte de velge å legge om takten!









Onsdag er her, og jeg går for en støvfri dag;)


Gud, gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre,
mot til å forandre de tingene jeg kan forandre og
visdom til å se forskjellen.

Frans av Assisi



Ha en strålende... :)


groeh


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar